Friday, June 26, 2015

Page Ingat Baja Ingat Avvi: AvviS, AvviR & AvviX

Tanggal 13.06.15 yg lalu saya telah membuat satu page yang saya beri nama Ingat Baja Ingat Avvi: AvviS, AvviR dan AvviX. Dipage tersebut terdapat pelbagai testimoni yang saya terima daripada para pelanggan saya yang berbesar hati untuk berkongsi kejayaan mereka menggunakan baja organik Avvi pada pelbagai tanaman mereka seperti orkid, bunga ros, pokok sayuran n pokok buah2an.Testimoni ini akan diup date dari masa ke semasa. Anda yang mengunjungi blog saya ini dijemput untuk pergi ke page saya dengan melayari https://www.facebook.com/ingatbajaingatavvi.Untuk memeriahkan page saya itu anda dijemput untuk like page tersebut sebagai tanda sokongan kepada produk keluaran Bumiputera.Ini juga selaras dengan kempen yang kerajaan jalankan untuk menyokong produk keluaran Malaysia.

No comments:

Post a Comment